tisdag, september 28, 2010

Sickness.

Halli hallå. 
Jag är förkyld. Attans bananer. 
Känner mig som en svikare. Får försöka ändra på det...
Ska äta räksoppa idag till lunch i alla fall, det ska bli gott! Många år sedan jag åt det.
Jag längtar till vintern... åh härliga vinter, härliga kyla, härliga snö, härliga tomtar... Drömde nämligen om det i natt, att det var vinter. Pappa och jag som sprang runt och tomte-pyntade som vi gör varje år, vilka jävla galningar vi är alltså... Och det var enormt mycket snö! Jätte mycket, verkligen. Mer än det var förra vintern! Och... min bror red på en stor vit häst utanför husporten... men.. ja... alla drömmar är ju inte helt verklighetstrogna...
Fan, jag nyser hela tiden, svårt att skriva xD Måste ändra texten hela tiden, eftersom då jag nyser så trycker jag på massa tangenter. Haha, komiskt. Typiskt mig. Ramlade omkull i köket i morse också när jag nös, haha.

Och armband har gjorts! 

Älskar dom orangea pärlorna på den här.
Den här fick modern min.


Blää, Zigge är dålig i magen...  typiskt att min näsa inte ska vara täppt idag...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar