onsdag, september 22, 2010

Bara för att.

Nu har jag tjockat mig för dagen. Mat från donken. Gott, fast ändå inte. Visar sig på vågen sen... :)
Hemma från skolan idag, vaknade med en jävla huvudvärk och skulle skicka sms till mamma och säga att jag skulle vara hemma idag och att jag mådde skit. Eftersom att jag fortfarande halvt sov så skickade jag det till Malin, min klasskompis, istället. Men det märke ju inte jag. Men skickade i alla fall sjukanmälan till rätt person, klassföreståndaren.  :P
Sov till tio, sen hade huvudvärken någorlunda gått över. Åt frukost framför animal planet och somnade sedan i soffan. Mår lite bättre nu, men känner fortfarande av huvudvärken. Jävla skit alltså. Att den aldrig ska ge sig.
Men i morgon ska jag i alla fall försöka ta mig till skolan. Naturkunskap då. Bra att vara med på, jävla tempo där. Sen blir det två timmars... tre timmars(?) håltimme. Sedan film på engelskan. Med svensk text... (Y)

Ohh, btw. Jay Smith gick vidare tillsammans med 54 andra. Ska titta ikväll och hålla tummarna på att han fortsätter att gå vidare. :) 

Jaja. Hejsvejs.

1 kommentar: