torsdag, september 09, 2010

Well... fuck.

Nu är det så, att jag med min vansinniga tur hela tiden, har lyckats krascha min dator. Den går att använda, visst, men jag kommer inte ut på internet eller msn, och det kommer hela tiden upp massa fucking spamrutor..
Ska väl antagligen lämna in den på lagning, då jag får pengar till det... 500 kr i timmen tar de för att laga den... För tillfället är man ju såklart totalt pank. Men innan jag kan lämna in den måste jag köpa en extern hårddisk, så jag kan överföra alla mina bilder som jag tagit under hela sommaren till den, för dom vill jag inte förlora! Det är en hel del bilder, kan jag säga. Och lite annat skit man har på datorn... såklart.
Men... det här resulterar då i att jag inte kommer vara lika aktiv vid datorn som förut, eftersom jag nu måste dela dator med min mor och far, i vardagsrummet. Men det kanske visar sig vara bra för mig? Bryta beroendet till datorn? Hmmh...  


Nåja, önska mig lycka till!

2 kommentarer: