söndag, september 05, 2010

Pyssel, pyssel, pyssel...

JAG HAR BLIVIT PYSSEL-SUGEN!

Detta har resulterat i att jag igår köpte jag fimolera och scoubeezz-snören. Skojsigt, skojsigt! :D
Det är alla på bdb som håller på att göra doughnut's och cupcakes och andra små söta figurer som har gjort mig sugen på att köpa fimolera. Och så hittade jag Frostlilja@bdb (som skapar underbart fina smycken med bland annat fimolera) och då blev jag även sugen på att köpa scoubeezz-snören! Det är ENORMT roligt! :D Härligt att nu kunna flyta bort i "skapande" och bara glömma bort allt om vad ordet Skola handlar om.

This is what I have done so far:

Min absolut första FIMO-skapelse! 


En kaktus! Rasmus idé. Den står bland mina andra kaktusar!
Ett exempel på vad man gör med snörena!
Denna sitter nu på min väska! :D
En magnet-blomma!
EN PINGVIN MED SLIPS! <3
Älskar mina skapelser! :D KOMMER FLERA! :DDD

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar