måndag, september 06, 2010

...

Sitter i skolan, har rast i 50 minuter, och nej, det är inte min lunchrast. Lunchrasten var innan, i 35 minuter. Känns ju nödvändigt. Inte.
Har skit ont i huvudet, skolmiljön gör det bara värre hela tiden. Men jag vill gå på naturlektionen, därför jag fortfarande är kvar. Om jag klarar mig och stannat kvar så får jag se till att belöna mig själv när jag kommer hem sen, kanske med en liten tupplur? Eller ett stort glas cola? Eller varför inte både och?

Random bild jag har på min användare i skolan.
Hoppas bara huvudvärken går över till kvällen, känner för att pyssla lite mera, och kanske även besöka pojken min. <3
Faaast...  egentligen booorde jag ju plugga matte, skriva analyser på intervjuer jag gjort, eller börja på min filmanalys till svenskan...?
Vilket som, så blir det bäst om min huvudvärk går över. Fruktar att jag måste cykla hem idag, möjligheten är stor att det blir värre då. Fuck that.

1 kommentar: