söndag, oktober 30, 2011

Högskoleprov - Avklarat

Härlig dag igår.. Not. Satt på högskolan från 8.15 till 16.20 och skrev prov. Inte kul, jobbigt och stressigt. Men! Nu är det avklarat. Och god subway blev det till lunch också! Och man hade ju Rasmus och Ina som sällskap också, alltid trevligt.

Idag har man tvättat fönstrena. Eller okej, mamma gjorde själva "tvättandet av fönstret", jag är inte så duktig på det. Men jag hjälpte till! Och jag dammsög, like hell. Och dammade! Usch vad ens rum bli dammigt när man har mycket prylar så det blir svårt att damma. Men nu är det rent och fräscht. Slängde lite skit också. Någon som vill ha pogs?

Dock upptäckte jag att mina kaktusar kan ha ullöss. Inte bra alls. Har forskat lite i det nu, och har hittat vad jag ska göra för att få bort det. Stackars kaktusar! <3 I will save you all!

Annars så har den här dagen sugit ganska så hårt. Trött och seg från igår, uppenbart? Men men. TV is my friend. Och bloggen. Fina tidsfördriv.

I morgon kommer vara skit. Orkar inte förklara varför.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar