tisdag, oktober 18, 2011

Rörig natt?

I natt sov jag inte så bra, av flertalet anledningar. 
    Dels så somnade jag inte på ett tag efter att jag lagt mig, jag frös för mycket om fötterna som inte ville tina upp. xD Sen när man väl somna, så vaknade man av ett sms vid typ två på natten. Jag var ju helsäker på att det var väckarklockan och blev skitgrinig eftersom jag ville sova mera! Jag var ju inte ens halvt utvilad! Sen när jag upptäckte, efter mycket mummel för mig själv, att det faktiskt var ett sms ifrån Mattias, så blev jag sur, mest på mig själv. xD (Visade sig att hans mobil fuckat upp sig och istället för att skicka iväg smset till mig vid åtta på kvällen, då han faktiskt försökte skicka det, så kom det fram klockan två på natten istället). Efter det tog det tyvärr en halvtimme innan jag somnade igen, eftersom jag hade börjat ställa mig in på att gå upp, då jag trodde det var väckarklockan. Sen sov jag och drömde underliga underliga drömmar.
    Men vid sex tiden blev det deja' vu! Då smsade Martin (en vän ifrån allahelgona lägret jag åkt till i två år i rad nu) och frågade ifall jag skulle åka till lägret även detta år!
MEN SARA DITT PUCKO! LÄR DIG SKILJA PÅ VÄCKARKLOCKAN OCH SMS-SIGNALEN! DE LÅTER INTE ENS LIKADANT! >__<'
Men, bara för att du går upp så tidigt Martin så betyder det inte att jag gör! :P Tog ännu en halvtimme igen innan jag lyckades somna om. Sen sov jag sött till åtta, då DEN RIKTIGA väckarklockan ringde.

När jag sen satt och åt frukost skickade jag tjuriga sms till dem båda, haha. :P Aja! tycker om er båda lika mycket ändå! :D

Men jag erkänner! Jag har väldigt taskigt morgon-humör! (some of you know exactly what i'm talkning about)  :P

DET HÄR VAR MITT 200:E INLÄGG! 



OVER AND OUT!

1 kommentar:

  1. Grattis till jubileet, haha! Jag gillar bilden förresten, förväntar mig att godiset är sparat ;)

    SvaraRadera