onsdag, oktober 12, 2011

Visste ni att...

Jag hatar facebook! Hela samhället är fan grundat på facebook! FB hit, FB dit... "Jag såg på FB..." "Gilla oss på FB!" "Var med i tävlingen och vinn fina priser, på FB!" "SÅG DU VAD HON SKRIVIT PÅ FB!?" "Sara, kom och kolla! Min kompis kompis kompis känner dig!" "Nej, gud så kan man inte göra på FB!?"


JAG HATAR FACEBOOK! >__<'

Det är någonting med mig som får mig att hata allting som typ alla andra gör. Vet inte varför. Och seriöst? Vissa fixar en FB till sina djur, låter djuren prata? Sina dockor till och med?! Gah. I don't like it.

Men vet ni vad som fick mig att skriva om det här helt plötsligt? Jo, det har hänt något som fått mig att inse ännu mer att jag hatar facebook.
    Jag älskar att vara i badhuset! Och då när vi är där med skolan på idrotten försöker jag alltid vara med! Det är det roligaste med idrotten i skolan, när man åker till badhuset och får lära sig simma bättre, livrädda osv. Och idag hade vi idrott. Men ingen hade ju hört något om badhuset. Inte ens dem som var på idrottslektionen innan. Men.. nu visade det ju sig att vi faktiskt var på badhuset ändå. Vet ni hur den informationen delades ut? VIA FACEBOOK!? Så har man ingen fb, som jag inte har, så visste man inte om denna PYTTE LILLA DETALJ!?

Seriöst.

Nej men nu ska jag sluta. Ska äta upp mina stekta morötter och göra mig i ordning för att åka iväg sen. Om nom nom.  Stekta morötter är gott!

Over and out.

1 kommentar:

  1. Jag tycker att det är läskigare att folk har total koll på allt och alla! När min syster helt random börjar prata om vad min kompis skrivit på sin facebook och sen när min kompis börjar prata om vad min syster har skrivit på sin! inte klokt!

    Tack för att du vill vara med i min tävling!
    Den går ut om två dagar så kicka in i helgen för att se vinnaren! :)

    SvaraRadera