måndag, oktober 10, 2011

Hela världen kramas!

Google bild
Hejsan svejsan! 
Idag är jag på bra humör, tihi! Trots att det varit en lång och jobbig skoldag, så har den ändå varit trevlig. Och vet ni hur jag började den? Med en kram! Den första jag såg direkt som jag kände när jag kom till skolan fick en stor kram av mig! För vet ni vad gottfolk? Idag utförde jag Ina's kram-utmaning!

Jag tänkte att detta skulle bli ett riktigt kram-inlägg, så därför bestämde jag mig för att förutom att lägga upp listan på de tio personerna jag kramat idag under en tolvtimmarsperiod, så ska jag även bjuda er på två andra listor! De tio bästa kramarna i mitt liv, och Tio personer jag vill krama som jag aldrig kramat förut!

Tio personer jag kramat under en tolvtimmarsperiod, i nummer ordning! 
  1. Maria Berglund (klasskompis)
  2. Ina Rehnhom (skaparen av utmaningen)
  3. Rasmus Eriksson (han är den enda som fick fler än en kram)
  4. Louise Segerberg (före detta klasskompis)
  5. Tim Svensson (Rasmus trevliga klasskompis)
  6. Ida Sundman (klasskompis)
  7. Malin Almerby (också klasskompis)
  8. Mattias Ström (kompis i en annan stad, därför ses vi typ aldrig så det blev en internet-kram! En kram är en kram!)
  9. Lena Olsson (mor)
  10. Zigge Olsson (min vovve-polare)
De tio bästa kramarna i mitt liv!
  1. Den absolut första kramen med Rasmus
  2. Kramen med sångaren i Lillasyster (Martin Westerstrand)
  3. Kram en jag fick av min bror när han tog studenten
  4. Kramen jag alltid ger Rasmus när jag saknat honom jättemycket
  5. Kramen jag brukar få av mamma ibland när jag är ledsen
  6. Den övermysiga kramen man får av Ina när hon är glad
  7. Senaste kramen jag gav Mattias i Stockholm
  8. Den stora kramen jag brukade få av Sara när vi inte hade setts på länge
  9. Kramen jag brukar ge Zigge, och sättet man märker att han gillar när jag kramar honom
  10. Dem väldoftande kramarna man alltid fick av min gamla klasskompis Maria förut vid hej och hejdå

Tio personer jag vill krama, men som jag aldrig kramat förut!
(Utan inbördes ordning)
  • Mikael Persbrandt
  • Min akupunktör jag hade förut (hon var så snäll och hjälpte och lärde mig så mycket)
  • Jack Black
  • Amy Lee
  • Jim Carrey
  • Min broders flickvän Jessica (hon är så söt och snäll, någon gång ska jag krama henne!)
  • J.K. Rowling (för att hon skriver sådana fantastiska böcker)
  • Alex! En tjej jag brukar prata med över DV och msn. Hon är så trevlig och ser så kramgo ut!
  • Rosanna, min gamla klasskompis underbart söta dotter
  • Superman! (den mest surrealistiska personen av dem alla att få krama xD)

Det var allt för idag! Kram på er alla! :D<3

3 kommentarer:

  1. Vad söt du är dååå!!! <3

    SvaraRadera
  2. Hahaha woho :DD feeeett nice! Lycka till med din vill-krama-lista, hahah.
    <3

    SvaraRadera