lördag, oktober 08, 2011

Ledsen Ina

Som alltid annars, så hade jag världens huvudvärk i onsdags och visste att det bara skulle bli värre om jag ens försökte ta mig till skolan. Vilket resulterade i att jag inte åkte till skolan... Vilket i sin tur resulterade i att de enda personerna jag träffade under dagen var mamma (som jag totalt glömde bort att krama, och kom på det sekunden hon åkte till jobbet typ) och pappa, men han kramas inte. Och sen även Rasmus, han kom över en liten stund efter skolan för att pussa på mitt huvud. <3 Så... En kram, ifrån Rasmus. Saknas nio?

Men Ina! Frukta inte! Jag skall inte svika din utmaning! Jag kommer igen! I WILL MAKE IT! (För er som totalt missat det, eftersom Ina är en trogen och lojal läsare av min blogg, så har hon fått den äran att ge mig en utmaning, och det var då att krama 10 personer under en 12 timmars period.)

Idag har jag skrivit en fin och lång lista! Saker som behövs tills då Rasmus och jag ska flytta ihop! <3 Lååååång lista. Men vi är en bit på vägen! :) De största sakerna har vi redan, tv-bänk, bokhyllor, byrå, vitrinskåp.. ett nattduksbord (vi ska köpa ett till likadant sen xD). Och så har vi en bäddsoffa! Håhå!

Och ett lila diskställ.

1 kommentar:

  1. Jag frukar icke! (eller gör jag? jag äter trotts allt ett äpple..)

    You go giiiirl!

    SvaraRadera