lördag, oktober 01, 2011

OKTOBER

Dagens goda gärning. Köpte ett Rosa Band idag. Brukar köpa ett eller två varje år. Årets motiv är jättesött! Ska föreställa en omfamning, finns sex olika mönster också. Funderar på att köpa ett till sen, det finns tydligen tre manliga och tre kvinnliga utseenden. Köpte ett kvinnligt nu, och vill gärna ha ett manligt också! :)

Och så köpte jag en supersöt prickig tröja idag också! Använder den som anledning att ta en lite nyare bild på mig, känns att det var ett tag sedan. För visst vill ni väl se att jag lever! Strunta dock i att håret är dyngsurt och att jag ser allmänt hemsk ut, duschade nyligen! :D

I FANCY PRICKAR!  <3

JAG DAMMSÖG FJÄDRARNA IDAG! (Ni ser dem där på bilden, svarta, ovanför mitt huvud. Det är en ljusslinga med svarta fjädrar. Fast i morse var dem gråa... men nu är dem svarta igen!)

Over and out.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar