fredag, juli 29, 2011

DAG 4 - Utmaning nr 1

Haha! Det trodde ni inte va! Att det skulle komma en till utmaning bara sådär! ;) Men men! Jag försöker än, så nu har jag gjort ännu en utmaning, baka tigerkaka! :D
Vi tar och visar lite bilder ifrån bakandet! :D 

Använde mig av den gamla klassikern...
Sju sorters kakor! :D

Kladdikladdkladd!

Kakan ihopblandad. Blev lite för lite
smet för den lilla formen, men körde på
ändå!

Kakan i ugnen!
Och avspegling av mina fötter.. xD

Större kaka!


Rasmus fick ta ut kakan.
Han ansåg att det var mansgöra!
(Jag är lite klumpig och bränner mig ibland! xD)

Och där har vi då kakan. Bränd, även fast
jag inte överskred tiden... Och smakar..
SKIT!
Usch. Mamma slängde den, haha!
Lyckades baka kakan men av någon
anledning blev den failad! xD Jaja!
Bättre lycka nästa gång!

1 kommentar: