måndag, juli 04, 2011

Uppföljning...

Steg idag hittills : 2038
Steg kvar : 5795


Nu är klockan snart fem. Och jag har... nästan 6000 steg kvar att gå! xD Fan, det här är ju en riktig utmaning! :P Får ta och gå ut och gå sen igen lite senare, har precis ätit mat så. Fast det är ju då man borde gå ut och gå. Jaja. Får se. Har ingen utmaning tills i morgon hörrni! Vem vill välja nu? Kan ta och fråga mamma lite random vilken siffra hon vill välja. c:

Uppdatering på listan:
1.       Baka tigerkaka
2.       Göra ett egopic collage med bilder från varje år
3.       Testa hur många svordomar jag kan skriva ner på en minut
4.       Ha en stegräknare på mig hela dagen och se hur många steg jag går
5.       Slå antalet steg jag gick dagen innan
6.       Lära mig sticka
7.       Gå upp klockan fem på morgonen och känn medlidande för mina vänner som jobbar
8.       Ät ketchup till allting under hela dagen
9.       Fotografera fem saker som beskriver dagens känsla
10.   Rita någonting som jag skulle kunna tänka mig att tatuera
11.   Ut och spring 2,5 km
12.   Titta på två valfria filmer och recensera dem sen kort
13.   Virka två olika saker
14.   Kolla hur lång tid det tar för mig att dricka 1 liter coca cola (kanske videofilma)

1 kommentar:

  1. Du bara måste lära dig sticka :)
    Livet med ett par stickor och härliga garner är toppen.
    Ha det så bra.
    Annika

    SvaraRadera