torsdag, juli 14, 2011

Sol idag!

Idag åkte jag ner och besökte Rasmus där han stod och målade bänkar på jobbet! :) Även Ina var där på besök, så det var trevligt! Rasmus målade och Ina och jag tittade på, haha :P Här ser ni på bilden hur Rasmus målar för fullt, i sina fina dyra märkes-jobbarkläder! :D Bluewear! Gillar att se min älskling i arbetskläder, ser manligt och snyggt ut! <3 Hihi!

    Fin färg på bänkarna också! Gillar den röda bättre än den faluröda som jag använder när jag målar vårt staket och trapp. Kanske inte har nämnt det? Hm, jaja, men då kan jag nämna det i alla fall, eftersom jag inte fick något sommarjobb i år så sa päronen att jag kunde måla staketet och trappen och tjäna en slant på det. Och självklart ställer man upp! Har stört mig på det fula staketet som tappat färg ett tag nu, och måla är bara roligt! Har kommit en liten bit på vägen nu, ca 15 plankor. Tar lite tid eftersom den gamla färgen måste skrapas bort först, och alla spindlarna och tvestjärtarna måste flytta ut. :P haha. Myyyys! Och så är fem åttondelar av trappen målad också!
På  bilden här så ser ni ju skillnaden efter att jag varit framme och målat på staketet! :P STOR SKILLNAD! 

 Nu, eftersom klockan är 00.18, så är det bara 11 dagar kvar tills jag är en myndig jäkla gamling!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar