måndag, juli 04, 2011

DAG 3 - Utmaning nr 4

Ehm... hihi. Hejsan! Har varit lite upptagen med annat i helgen, så hade inte tid med att göra cola utmaningen som jag skulle i lördags. Men jag ska göra den sen! Lovar :D Men där emot så bestämde Ina att jag nu skulle göra nr 4 följande dag, alltså att ha stegräknare på mig hela dagen under söndagen! Så det har jag faktiskt gjort!
  Igår gick jag 7833 steg!
    Då blir det ju automatiskt så att idag blir det utmaning nr fem som ska göras! Alltså jag ska slå dem stegen jag gick igår, idag! Och nu ligger jag på... 235 steg... hehe. En bit kvar! xD Får ta och gå spåret eller något, borde ju göra susen! :D Igår så gick jag, Rasmus och mor och far runt nere på folkesta, Rasmus köpte arbetskläder på Jula och mamma kamera på elgiganten. Så det blev en del vandrande då! Ångrar det nästan idag, är trött och orkar inte gå över 7000 steg till idag, haha xD Men I will do ir!
    Ska räkna ut hur långa mina steg är också så får vi se hur långt jag gått! :D

Uppdaterar sen i kväll hur många steg jag gått under dagen! Hejdå! :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar