söndag, juli 24, 2011

Grattis till far min!

Igår så fyllde min far år! Grattis till honom! Han fick utav mig och min bror en vacker tröja som det står "ANALKLÅDA!" på. Låter det sjukt? Ja, det är det. Jag och min familj delar på en väldigt sjuk humor, speciellt jag och pappa. Han älskade tröjan! ;) Han satte på sig den direkt och har den fortfarande på! Haha, jag är bäst på att hitta presenter! :P
    Sen gjorde jag det ju ännu bättre, så jag slog in tröjan i en kartong som det hade varit plopp-glass i. Och jag såg till att limma igen den så det inte såg ut som om den var öppnad. Sen slog jag in den och la den i frysen! :D Sen när han skulle få tröjan så gick jag helt enkelt till frysen och tog fram paketet. När pappa hade tagit bort inslagspappret och såg lådan med plopp-glass så skratta han och gick för att lägga in den i frysen igen! xD Men mamma skrek lite dumt åt honom att det är klart det inte är glass i den! Så han öppnade lite och kikade in i lådan, och wooop! Ingen glass! Så skratta han och öppnade helt och satte på sig tröjan. Tyckte det var roligt att han faktiskt trodde att jag skulle ge honom glass xD


Sen hände något annat jättekul igår också! Bortsett från när pappa fick sin tröja, alltså. Sara ringde upp mig, och direkt när jag tog telefonen och sa "Ahh, hallå?" så började hon och Sofia (hennes storasyster) sjunga "Ja må du leva" för mig! Hihi, hade jättesvårt att hålla mig för skratt medan de sjöng, men jag lät de sjunga färdigt innan jag berättade att jag fyller den 25e, och inte den 23e! xD Så garva vi alla tre, och Sara blev jättegenerad för att hon hade tagit fel på dagen. :P Men det uppskattades ändå! :D Minne för livet! ;) Tack så mycket! <3

Så, då är det nu avslöjat alltså! I morgon fyller jag år. Och det är inte någon vanlig födelsedag heller, utan jag blir 18 ! ;) Myndig! Känn på den ni! Känns... underligt! Men nu kan jag äntligen få beställa saker själv från internet! :D Tjoho! Får se till så jag inte använder upp alla mina pengar bara, heheh. Måste sätta upp en gräns för mig själv, jag vet hur jag är. Älskar grejer, och har svårt att motstå extrapriser! :P

OCH! HÖRRNI! JAG HAR FIXAT TVÅ TILL MARI JUNGSTEDT! :D Bara tre kvar nu! Hihi!

Sen har jag nu även läst alla sex böckerna med Vampire Academy. Underbara, underbara! <3
    Och så har jag såklart sett sista Harry Potter filmen, genialisk! <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar