lördag, september 29, 2012

Nytt köksbord!

Igår var jag på IKEA med päronen och Rasmus! Alltid lika kul! :D Vi köpte ett nytt köksbord + en ny kökslampa till köket och Rasmus köpte ett nytt skrivbord. Skojsigt med förändringar!

En före och en efter bild på vårt kök! (Förra kökslampan syns dock inte, men det var i alla fall en simpel lampa i porslin.)

Före

Efter
När Bror flyttade och sen när jag snart flyttar så behöver ju inte päronen längre ett gigantiskt bord. Därför blev det ett mindre bord! Men det har en inläggs-skiva också, så det kan bli ett bord för sex personer! I morse när jag vaknade och gick ut i köket så blev det världens chock för mig, täckte för ögonen och skrek "BRIGHT LIGHT!" xD Solen lyser in direkt i köket på morgonen och så reflekterades det mot bordet, något jag inte var van vid! xD haha

Men vad tycker ni om nya köksbordet då? Majs eller bajs? :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar