torsdag, september 06, 2012

Huvudvärk, just my luck.

Nu har jag haft hemsk huvudvärk två dagar i rad. Usch, inte kul. Mår illa hela tiden och allt känns bara jobbigt att göra. Men Zigge har i alla fall varit glad idag, mamma åkte och tränade dem andra två voffsarna, så Zigge-pigge fick vara ensam vovve hemma, det älskar han! Han blir så glad och så stollig, beter sig som en liten valp på bus-humör! :P Det är min Zigge det! :)

Zigge-mannen! 
Dem senaste dagarna har jag mest spenderat med att titta på avsnitt av Chuck på min dator och broderat (foton på broderierna kommer om några dagar)! Men i morgon ska jag till Munktell science park tillsammans med Ina, något för arbetslösa där. Kan vara intressant! Och så ska jag till tandläkaren på lördag också, usch... Me do not like tandläkaren. Men det är bra att gå dit, det här blir sista gången jag kan gå dit och det är gratis... Sen är man officiellt vuxen och måste betala, urk. Samma sak är det på ungdomsmottagningen, efter nyår nu i vinter så får jag inte gå dit längre, då är jag för gammal! :P Haha, vad hemskt det låter... för gammal.... Jag är ju bara 19! xD

Smell you later.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar