lördag, oktober 06, 2012

NYTT PROJEKT!

Jag har börjat sälja saker där 75% av vinsten kommer att skänkas bort till bröstcancer-fonden! Hittills har jag fått in 257 kr! :D Längtar tills i slutet av månaden då jag kommer skänka pengarna vidare till bröstcancer-fonden! :) Här är den varan som har varit mest populär!

Virkade bröst-broscher! Dem är ca 3 cm stora.
40 kr st, varav 30 kr skänks direkt till bröstcancer-fonden
Mera av mina saker som jag säljer går att hitta på min andra pysselblogg, kicka bara på bilden till höger så vidarebefogar den er dit!

För övrigt så har jag även jobbat dem två senaste dagarna. Därför jag inte riktigt har skrivit i bloggen på ett tag. Har även haft fullt upp med mitt pysslande, som ni kanske kan förstå! :) Kommer lägga upp lite bilder från jobbet sen, måste bara komma underfund med vad programmet heter som jag måste installera på datorn för att kunna överföra bilderna från mobilen till datorn...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar