söndag, september 16, 2012

Halsont, usch

När man inte har rösten kvar längre så får man vända sig hitåt, min kära gamla blogg. Vaknade upp i morse med halsont och det har bara blivit värre och värre ju mer dagen passerat. I nuläget så kan jag knappt svälja ordentligt och kan knappt prata. Usch.

Bild på Bror och Jessica
Igår så var jag med Rasmus, Bror och hans Jessica samt Mor och Far på marknaden i Hälleforsnäs. Den var faktiskt mycket större och finare än vad vi alla hade trott! Mycket bättre än årets vilstamarknad i alla fall. Mycket fina och intressanta saker! Men eftersom jag är lite pank för tillfället så köpte jag inte något, bara den klassiska munken! :) Otroligt god munk faktiskt, precis nybakad.. mmh... Godaste munken jag ätit någonsin!

I torsdags så gjorde jag någonting speciellt! Jag började volantärarbeta på Röda korsets second-hand butik tillsammans med min käre vän Ina! :) Oväntat, eller hur? Men jag kände att jag ville göra något mer av mina dagar än att sitta och titta på serier hela tiden, i alla fall tills jag får ett arbete. Så just nu så jobbar jag och Ina där varje torsdag eftermiddag, men ska försöka ordna så vi får vara där på fredagar också! Jätteskoj!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar