tisdag, september 11, 2012

Tralala, hej choklad!

Det var längesen jag sa så. För några år sedan sa jag "tralala, hej choklad" vid varje tillfälle jag fick... haha xD Spännande info!

Idag så hängde jag med Malin! :D hihi, riktigt skojsigt. Vore det inte för Malin så skulle jag inte fundera så mycket på mitt liv som jag gör, tack vare henne så känner jag mig bättre själv! Hon ställer alltid en massa frågor som får en att fundera, I like it! Det är trevligt!
    I alla fall. Vi bakade syltrutor.. eller okej, jag bakade och Malin satt och titta på och drack kaffe. xD Men ändå! Jag bakade i alla fall syltrutor, eftersom mamma tjatat om det i flera dagar nu. Sedan pratade vi lite, fikade och spelade lite wii! :D Men tyvärr så upptäckte vi att mitt nintendo wii inte mår så bra, det frös två gånger när vi spelade, så ska antagligen skicka in det på lagning :(

Första gången jag bakade syltrutor, riktigt lyckat enligt mig!
Och smakade smaskens! ;) 

Malin, lyckas alltid se ond ut på alla bilder man tar! :P

RÖSTA ROSA!
Tävling om vilken av bilarna som är godast, jag röstar rosa! c:
Malin röstar vit! :O 

JA!
Vi färglägger i målarblock.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar