söndag, september 09, 2012

ANKAAAAAH!

Igår var jag med Rasmus på torshälla marknad (tack Mickis, det var du som påminde mig om att den var den här helgen!). Var väl mest samma saker som är där varje år, samma stånd står på samma ställen. Men ändå lite trevligt att se! Och jag fick lite inspiration för pyssel också!
    Vid ett loppis-stånd så skådade mitt öga ett otroligt fynd! För endast 5 kr så fick man denna söta anka! :D (Vet att det är en and, men jag kallar det anka!) Så min älskling, underbar som han är, köpte den lilla ankan åt mig! :D OCH DEN ÄR SÅ SÖÖT! Jag vill inte sluta titta på den! I LOVE IT! :D 


För övrigt så köpte även Rasmus filmen Troja till sig själv, även den för 5 kr! Inte illa! :)

Kvack, kvack! 

2 kommentarer:

  1. haha vad söt anka!!
    själv så var de ju munkarna som jag var ute efter men dom jag hittade var kalla och torra :/

    haha men det gott ändå x)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Haha, jaa! Munkar, det glömde jag helt bort! Det är ju nästan obligatoriskt på marknader ju, man MÅSTE ju äta munkar! xD Skit gott!
      Men trist att dina inte var i topp-skick! :/

      Radera