fredag, mars 25, 2011

DAG 4

Dag 4 – Mina mål/drömmar/önskningar.

Det var en tuff en! Men jag har några svar att komma med ändå. Ett av mina störta mål, det är att gå ner i vikt. Nå min målvikt. Har inte riktigt kommit underfund med vad min målvikt är, men skulle väl säga 55-65kg, någonstans där i alla fall. Jag märker vad jag vill nöja mig med när jag närmar mig sen. c: Har sparat undan pengar som jag ska köpa kläder för då, som belöning. Hoppas på att det hinner bli en stor summa pengar, så får jag massvis med nya fina kläder! c:

Sen, som många andra, drömmer jag om att få flytta hemifrån, starta eget, ha en bra ekonomi och bo på ett ställe där jag trivs, gärna ett hus vid sjön. c: Jag drömmer om att få barn, skapa en egen familj tillsammans med mannen jag älskar. Och den mannen har jag redan haft turen att hitta! <33


SÅDÄR!
Nu har ni fått svar på Dag 4! :D
Nu till mera aktuella händelser! c:

JAG HAR KÖPT EN TILL KAKTUS IDAG! :D<333

Här är då en bild på alla mina kaktusar jag har nu. c: Hela familjen!

Först längst till vänster så har vi Willy, och han är homosexuell. Han är min första kaktus!
Därefter har vi Greta! Hon är gammal och rebellisk, och har växt sig dubbelt så lång som när jag köpte henne för ett år sedan. Hon var min tredje kaktus. :)
Längst till höger har vi Diana, hon är en kallblodig mördare... När jag köpte henne, strax efter att jag köpt Willy, så hade hon minst tre döda flugor mellan taggarna! Scary...

Och så nu, idag så inköptes min fjärde kaktus! Hon heter Morsan! Hon är då alltså den med orangefärgade blommor. Hon har starkt självförtroende och älskar sig själv precis som hon är, och gillar att gotta sig i andras olycka när det gynnar henne.Hon kämpar för att uppnå sina mål och anstränger sig alltid till det yttersta.

Vi hälsar nu Morsan varmt välkommen till familjen! :D<3

2 kommentarer:

  1. Detta låter som en farlig familj.. :O

    SvaraRadera
  2. Nejdå, helt harmlösa! :D

    SvaraRadera