tisdag, mars 22, 2011

DAG 1

Dag 1 – En bild på mig + 10 fakta om mig.



- Mitt fulla namn är Sara Kristin Olsson
- Jag föddes den 25/7-93, så jag fyller alltså 18 i sommar! Tjoho! :D
- Jag är tillsammans med en underbar man, han heter Rasmus Eriksson, och han är bara min! <333
- Min bästa vän heter Sara, precis som jag. Nästa år firar hon och jag 15års jubileum tillsammans! :D<3
- På fritiden älskar jag att pyssla, jag tillverkar väldigt många armband och blir bättre och bättre på det för var dag som går. :)
- Som person så är jag väldigt glad av mig, och försöker alltid se allting positivt! Lite blyg är man också, så vågar inte alltid säga/göra allting som jag vill. Men det får man leva med! :)
- Jag går andra året på gymnasiet, på barn & fritid. Och personligen så tycker jag att det var det värsta jag någonsin gjort att välja den linjen. Men, aja. Positivt tänkande! Lite mer än ett år kvar bara!
- Jag gillar att spela super mario, jag erkänner! Det är skitkul! :D
- Jag, som många andra, är såld på vampyrer. Faktiskt. Twilight, True blood, Vampire diaries, Vampire Academy... allt. xD Har en stor New moon affisch över sängen. :P Smått besatt.
- Sista saken nu då. Hm. Jag har en super storebror! :D He's tha man!

Det var allt för idag! Läs igen i morgon! :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar