måndag, mars 28, 2011

DAG 7

Dag 7 – Vad jag skulle göra om jag fick en miljon.

 Ohh! I like this one! :D Tycker någon borde sponsra med en miljon så skulle jag kunna visa mer detaljerat om vad jag skulle göra! (A) hihi.
Nej men, okej! Om jag gick en miljon så skulle jag spara undan allting! Eller okej, nej, jag skulle kanske ta och använda upp några tusen först. Jag skulle vara duktig och sätta en maxgräns på... 10,000. Det är ju bara en procent av hela miljonen. :D Så skulle jag köpa... hm... skor. Byxor. Antagligen en del pärlor. En ny tv, en större än min 24"! :D Så har jag en sen när  jag flyttar hemifrån också, se så smart ;) Skulle antagligen köpa några filmer också... UNDERKLÄDER! <3 Nya underkläder, hihi! c: Men sen inget mera, om det skulle bli något över av dem 10,000 så skulle jag spara undan dem till nödfall. :) Sen skulle jag kanske använda en del till ett körkort i höst sen också, om jag inte får något sommarjobb som täcker det. Och ja, jag skulle söka sommarjobb även om jag vann en miljon. :)
    Och de pengarna som jag sparade undan, ska gå till möbler, boende osv tills då man flyttar hemifrån. Kanske man kan köpa en liten bil också. c: Och åka på en fin semester utomlands, uppleva lite! :) 


Sådär ja! Nu har ni fått svar på dagens punkt! :)

Hetingar! c:
Städade precis rummet, duktig som man är! Nu luktar det gott och fräscht här! :D Nu vet jag dock inte vad jag ska göra härnäst...  Jo, jag ska kolla på något avsnitt av vampire diaries, sen ska jag käka lunch innan jag tar en dusch! :) Hihi, hejsvejs! :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar