söndag, mars 27, 2011

DAG 6

Dag 6 – Typ av killar jag faller för.

 Egentligen så har jag redan fallit för den perfekta för mig, så det är bara att titta på min pojkvän så ser man vad jag tycker om. Men jag kan berätta det ändå, för er som inte känner Rasmus så bra. :)

Först och främst så måste jag säga att jag har en enorm svaghet för killar med ögonbrynspiercing! Gaah! *dräggel* Det är så snyggt! Rasmus hade det i början av vårat förhållande, han hade haft det fortfarande också om det inte vore för att han inte kan ha ytliga piercingar, något genetiskt fel.
Långa killar, det gillar jag. Jag gillar att kunna känna mig liten och försvarslös. :P Hihi.
En man med stake! Han ska våga göra saker, allt ifrån att tatuera sig eller pierca sig, till att inte vara rädd för att skämma ut sig. Ha självkänslan att göra vad han vill göra! Det finner jag manligt och sexigt, så det gillar jag. c:
"Nördar" är söta också! c:

Ska nog stoppa där, för jag kommer på mig själv med att vilja berätta allting om Rasmus istället. :P Men nu har ni fått en någorlunda bild på vad jag gillar för killar i alla fall. Vi sätter in en bild på Rasmus här också, så kan ni se vad jag valde för en typ. :P<3
Hihi, en fin bild! c:

PÖSS PÖSS! <3

1 kommentar:

  1. Awesome! "..något genetiskt fel". Jag låter ju som värsta freaket ju! :D

    SvaraRadera