onsdag, mars 23, 2011

Fluff!

Hej hej igen! 
Jag har lite tråkigt, sitter och väntar på att Sara ska höra av sig så jag kan börja vandra till henne. Men hon har tydligen inte slutat ännu. c:
Under tiden som jag väntade så fick jag ett ryck! LET'S FIXA HÅRET!
Krusa, fluffa, spraya! Hihi c: 

Gör inte det så ofta, så det är en stor grej för mig! Oftast sätter jag bara upp håret i en eller två toffsar, eller låter det vara. c: Jag gillar det enkelt.

Fick mitt paket på posten också! Först kom en fake brevbärare, hon var klädd i grönt! Så då blev jag besviken, för hon dumpa bara räkningar. Men sen! Sen såg jag den gula bilen! (Ja, jag sprang runt och stirrade ut genom fönstret efter postbilen xD) Och då kom mitt paket! HIHI! Rätt brevbärare! c:
Dock hade de skickat med en sak fel, hade beställt 10 karbinlås som var 10mm stora, men jag fick en fulare variant av 12mm. Och då tänker ni, herre gud, BIG DEAL!? Två millimeter! Men ja, det är en stor grej! Stor skillnad! Och jag har redan 20 st 12mm. Så behövde inte fler. ;O
Har redan mailat och klagat. Hihi
Men nu kommer Sara! HEJDÅ! :D

1 kommentar: