torsdag, januari 16, 2014

Serier

För er som inte vet gillar jag att kolla på serier på min fritid. Trevligt att se ett avsnitt till frukosten/lunchen ibland om man är ensam eller medan man väntar på något eller någon... Vissa dagar när man inte har någonting planerat och inte känner för att göra någonting kan det bli att man bara sitter och betar igenom massvis med avsnitt.

Igår blev jag fundersam över hur många serier jag har kollat igenom dem senaste åren... tror jag började kolla på serier för 5 - 6 år sedan. Såhär ser min lista ut:

- Scrubs (alla säsonger utom sista säsongen som jag inte tyckte var värd att se)
- Robin Hood (alla avsnitt två gånger)
- CSI (slutade dock kolla när dem tog bort Grissom, tyckte inte serien var rätt utan honom)
- NCIS (de flesta avsnitt har jag nog sett 3 - 4 gånger)
- Greys anatomy (de flesta avsnitt har jag nog sett 3 - 4 gånger)
- True blood (de flesta avsnitt har jag nog sett 3 - 4 gånger)
- Vampire diaries (de flesta avsnitt har jag nog sett 3 - 4 gånger)
- Ugly Betty
- Moonlight (tyvärr gjordes bara en säsong)
- Sailor moon
- Kyle XY
- Avatar - The last airbender
- Ghost Whisperer
- Sex and the city
- Bones
- Chuck
- Desperate housewives
- Grimm
- Smallville (sett t.o.m säsong 6, ska fortsätta någon gång)
- No ordinary family (sett två gånger, men tyvärr gjordes bara en säsong)
- Pretty little liars
- The nine lives of Chloe King (tyvärr gjordes bara en säsong)
- Elementary 
- Orange is the new black
- Hemlock Grove (håller på att kolla på denna just nu tillsammans med Rasmus, vi är på avsnitt 10 nu)
- Criminal minds (håller på att kolla på denna just nu själv, är på avsnitt 14 på säsong 1 nu)






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar