fredag, januari 10, 2014

2014

Som jag trodde. Spisen och jag är nu goda vänner! Tänkte om ni ville veta det. ;-)

Jag har skaffat mig en ny mobil, och ett tillhörande mobilfodral i den vackra färgen lila! I like it. Skaffade en liten katt också, på mobilen. Talking Tom! Ungefär som en tamagucci (stavning..?) som man hade när man var liten. Man måste mata den, låta den gå på toa och underhålla den och så. Rätt så gulligt!  :-)

Har inte så mycket mer att berätta om just nu. Mitt liv ligger i stand by-läge.  Ägnar dagarna åt att spela lego Harry Potter på wii (har klarat 74,8% nu!) och kolla på filmer med Rasmus. Och käbblar med arbetsförmedlingen, dem vill att jag ska göra saker med mitt liv, pff!  Men Rasmus och jag har köpt nya mysiga filtar till soffan, så jag trivs ganska bra där atm!

Nej nu är klockan halv tre och jag borde sova. God natt! ;-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar