onsdag, juni 12, 2013

Goda nyheter folk!

Idag fick jag reda på att jag tydligen fått sommarjobb. Börjar på måndag. Mamma som hjälpte mig få det på hennes jobb. Tack mamma!Så jag kommer stå och packa metallbitar, olja in dem, stämpla siffror på dem och sköta maskiner. Blir en ny erfarenhet!
Kommer att ha jobb i några veckor, vet ej hur många. Ska dit i morgon och prata med chefen så kanske jag kan få svar på det då. Hoppas jag inte jobbar på min födelsedag sen bara, gjorde det förra året och det var inte trevligt!
Enligt något avtal man kunde hitta på nätet kommer min minimilön vara 17867 kr/mån. Helt okej, nu när man är arbetslös i övrigt, fattig och snart ska flytta hemifrån.
Kommer jobba från 07.00 - 16.12 måndag - torsdag och 07.00 - 14.00 fredagar c:

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar