söndag, juni 02, 2013

Awrrggh...

Förkyld. Inte okej. Har knappt sovit på två - tre nätter. Men nu har jag fått nässpray, so things are looking good!

Är sjukt nervös och samtidigt enormt peppad inför lägenheten. Jag har bott i det här rummet jag just nu sitter i evigheter. Man kan säga att jag har haft det här rummet sen jag var fem år gammal. Jag fyller 20 i sommar! Long time! Men är samtidigt peppad, ska bli så jäkla kul att flytta ihop med Rasmus! Vi har varit tillsammans i över fyra år nu! :D Ohh! Kom just på att vi kommer fira 4 och ett halvt år i vår lägenhet! :D
    Har kanske inte nämnt det bästa med lägenheten förresten? Eller kanske inte det bästa, men ändå riktigt nice! Han som bor där nu ska flytta ihop med sin flickvän, så därför är det många saker i lägenheten han inte kan ha med sig. SÅ VI FÅR MASSA GREJER GRATIS! :D Bland annat hans köksbord och fyra stolar (bara typ ett år gammalt och helt vår stil!), en byrå i sovrummet, en mörkläggningsgardin, en vägghylla och en hall-spegel :D Hall-spegeln tror jag dock att jag ska måla om, den har en träfärgad ram nu, vill gärna ha den i svart istället så den matchar våra andra hall-möbler vi skaffat. :) Men ändå! Fatta hur coolt det är! Han bara ger oss allting! :D Och så har han en tvättmaskin också, som är ett halvår gammal, den får vi köpa för 1000 kr ! :D FETT NICE! Tydligen är tvättstugan en av dem sämsta, så vi klagar inte över en egen tvättmaskin!

ÅHH! Varför kan det inte vara första augusti nu så vi kan flytta..?! :D 

Mysterieplantorna växer och har fått blommor!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar