fredag, juni 07, 2013

Dag 17 - Saker jag stör mig på

  • Grannar som låter för mycket
  • Insekter på rummet
  • Knarrande stolar när man försöker vara diskret
  • Folk som inte respekterar andras vilja
  • Folk som inte håller det dem lovar
  • Sängar som gnisslar för mycket... när man försöker vara diskret... :P
  • Mat som tar slut
  • När man försöker prata med mamma medan hon sitter vid datorn, läser, virkar, ser på tv, smsar eller något annat (även om hon lyfter undan huvudet och lyssnar så lyssnar hon inte)
  • Folk som snor mina reserverade annonser på mugglarportalen
  • Folk som röker i min närhet och inte respekterar att jag är där och INTE röker
  • När folk gör narr av mig
  • När datorn krånglar
  • När mobilen krånglar
  • När jag inte kan komma på flera saker som stör mig även fast jag vet att det säkert finns 100 fler saker än dem jag kommer på! :P 
  • Och mycket mer c: 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar