onsdag, juni 05, 2013

Dag 15 - Något jag måste hinna med innan jag dör

Oj, det är många saker det som jag skulle vilja hinna med! Om jag bara skulle välja en så känner jag i nuläget att det skulle vara att flytta ihop med Rasmus. Men det ska jag ju snart göra c: hihi! Men eftersom det varit så mycket prat om det de sista året, letande efter lägenhet, sökande efter pengar till lägenhet, köpande av möbler och andra "flytta hemifrån-saker". Det skulle helt enkelt kännas sjukt hemskt om jag inte skulle få flytta ihop med honom efter allt det här. Men som sagt, det ska vi ju nu i alla fall :D Första augusti! Wohoo!

Sen finns det ju många andra saker också. Jag skulle gärna vilja få ett eget barn innan jag dör, förlova mig och kanske gifta mig också. Hoppa fallskärm eller bungyjump vore också kul. Att nå min målvikt vore toppen att göra någon gång framöver! Resa utomlands tillsammans med Rasmus. Rädda en kissekatt och ge den ett hem hos mig. Få ett jobb som jag trivs bra med. Åka nya bergochdalbanan på Liseberg. Och mycket mer! :D 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar