måndag, januari 28, 2013

Yeay!

Sex veckorsprogrammet på miroi är äntligen slut, eller ja, det var sista dagen i fredags. Yippie! Nu börjar bara jobbcoaching, en gång i veckan i tre timmar bara. Me likey. Torsdagar mellan 9 - 12 ska jag vara där nu. Sedan är det bara jobbsök hemifrån som gäller resten av veckan!

Kollade även nyss klart på Avatar-serien. Manga, ni vet. Den var bra!

Snön smälter bort igen idag, 3 plusgrader. Det gillar vi inte! Förhoppningsvis blir det minus igen snart och lite ny snö! Måste ju få ta några fler fina vinterbilder, nu när man har en fin kamera!

Min skrivbordsstol gick sönder för några timmar sedan. Inte snällt. Har haft den i snart tre år bara, inte alls länge! Fast sen är den ju väl använd, sitter ju alltid i denna då jag kollar på alla mina serier... Men den fungerar fortfarande att använda, den vinglar lite och är sne bara. Kommer väl antagligen få ont i ryggen om jag sitter i den under längre perioder, eftersom man sitter snett i den... Jag som tyckte om den så bra! :(

Bild på mitt skrivbord och stol när jag köpte dem nya för snart tre år sedan.
Vilken liten dator jag hade förut, hur överlevde jag!? xD 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar