onsdag, januari 23, 2013

Kallt ute idag.

Jag gillar mina random rubriker, och random inlägg. Rubrikerna är inte alltid så sammanhängande med texterna, it's fun! Jag tycker det är hälsosamt att gilla sig själv eller det man själv gör ibland. Ibland kan jag tycka att jag är söt! Men det var längesen. Men mina gröna ögon är vackra, anser jag. Och Rasmus, höhö. Fast om jag skulle välja så skulle jag föredra Rasmus vackra ögon: djupt blåa med långa och tjocka svarta ögonfransar som omringar dem. 

Jag fick hem min nya kamera igår! Det var värt att bära en 120x80x40 stor kartong ända från Maxi i 15 grader minus utan handskar, för min kamera låg däri! :P Men lite jobbigt var det. Och kallt. En Nikon D3100 var det som jag köpte. :) 4000 kr betalade jag totalt och då köpte jag med ett 16 GB minneskort, en väska och en försäkring. Inte illa ändå, tycker jag! 

Testade att fota Neo i morse vid frukosten med nya kameran,
inte illa ändå! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar