söndag, januari 13, 2013

SARA SKA SÄLJA FILMER!

AAAAAAH!!! JORDENS UNDERGÅNG!! WAAAAAH!!! RUN FOR YOUR LIFE!!!!

Eller ja. Kanske inte. Men helt otroligt ändå, eller hur? Jag tog och rensade igenom mina filmer nu efter nyår och kom fram till att 7 av dem ska bort! Så nu minskar mitt antal filmer! :O Men det gör inget, har ett paket från cdon på väg hit med 5 stycken nya, hihi! xD
    Filmerna som jag ska sälja/ge bort är sådana jag inte längre finner tycke för, 6 av dem är skräckfilmer.. ^^ Det var ju där för många år sedan, när jag gick i åttan tror jag (5 år sedan alltså), som jag inbillade mig själv att jag älskade skräckfilmer... men nej, inte riktigt. Dem är bra och så, visst, men jag vill gärna våga gå på toaletten när det är mörkt i lägenheten och inte vara rädd för monster som hoppar ut ur skuggorna. xD

Här är filmerna
Vill ni veta något om filmerna så är det bara att lämna en kommentar så försöker jag svara på era frågor. Annars kan ni ju alltid googla dem. Jag säljer dem för 10 kr/st eller alla 6 för 50 kr, och får jag dem inte sålda så kommer jag ge dem till Röda korset (där kommer dem sedan säljas för 15 kr!). Så är ni intresserade så hör av er

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar