tisdag, mars 27, 2012

Tisdag

Idag var det inte riktigt lika strålande väder som det varit de senaste dagarna. Men en stund där vid lunch - eftermiddagen så var det riktigt fint! Då tog jag och Rasmus och smaskade på varsin glass, om nom! :) Magnum för min del.

Men nu är det molnigt och grått ute. Inte trevligt. Så därför lägger jag upp en grön och fin bild ifrån igår! Ina, fotografen, samt jag och Rasmus var ute och fotade smycken igår. Och även bilder på mig och Rasmus som vi ska ha att lägga upp på hemsidan. (Under fliken "Om oss", kika in på hemsidan och se hur det blev, dittsmyckesval.se!)
    Och Rasmus, tokig som han är, kan inte låta bli att vara lite oseriös också. Men denna bilden älskar jag på honom!



På torsdag blir det till att åka till Nyköping och vara med på mässa! Ska stå där med Rasmus och representera vårt företag, Ditt Smyckesval UF! Mycket att göras innan dess, vi har ju en hel monter att inreda där så vi måste planera! Men mycket har vi redan kommit fram till hur vi ska göra. Vi kommer ha en tävling också, där man kan vinna smycken för 150 kr! :) Så... har ni vägarna förbi Nyköping, kika in! Mer information finns på vår hemsida. www.dittsmyckesval.se 

Nu ska jag sluta göra reklam för oss, haha xD Istället ska jag göra något det var längesen jag gjorde här på bloggen! 

Dagens positiva trilogi!
  •  Idag fick företaget två beställningar på två armband, wohoo! 
  •  Jag åt glass och hade det trevligt med Rasmus! <3
  • Vi köpte en ny diskmaskin idag! (Vår förra gick sönder för tre veckor sedan, så vi har fått handdiska ett tag! Jobbigt när man är bortskämd med diskmaskin! xD)
    Hej hopp gummisnopp! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar