torsdag, mars 22, 2012

FILMNYTT!

CDON.COM fyller 13 år, jag hade en rabattkupong där på 50kr och de erbjuder gratis frakt. Jag kunde inte säga nej till det! Så idag kom dessa hit med posten! I LIKE MOVIES!

Denna har jag inte sett tidigare.
Rasmus som pratat om den länge och velat se den med mig,
så nu tillslut köpte jag den!
Fick den för 50 kr!

Inte sett denna tidigare heller,
även denna är en film som Rasmus pratat om,
fick även denna för 50 kr!

Hört talas om denna, inte sett den tidigare.
Rasmus hade läst lite om den tidigare, så han pekade ut denna,
kollade trailer och fann den intressant!
Denna film fick jag för 13 kr!

AHA!
DEN HÄR HAR JAG SETT TIDIGARE!
På bio med Rasmus faktiskt, hihh.
Har dock inte ettan, får köpa den sen också.
Fick denna för 39 kr!

Disneyklassiker. Inte sett tidigare.
Jag har för avsikt att samla alla disneyklassiker, detta är nr 38!
Har också nr 50, Trassel. Så.. har en del kvar... hehe.
29 kr för denna!

Bara två till, sen har jag tvåhundra filmer.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar