tisdag, mars 20, 2012

Bloggtorka

Som ni säkert märkt har jag inte skrivit något på två veckor. Lång tid. Men ingenting värt att prata om har hänt under den tiden direkt, så oroa er inte. Bortsett ifrån att jag köpt en ny film. Breaking dawn del 1, köpte den och såg på den samma dag som den kom ut i butikerna! Nördig som man är. Ja, och så gick jag i och för sig en intensivkurs förr förra veckan på körskolan. Det var kul..! Men det berättar jag mer om en annan gång.

Jag är inte på bästa humör nu för tiden. Skolan suger. Ligger efter. Någon som vill skriva ett fördjupningsarbete till mig om franska eller amerikanska revolutionen? Ingen? Jag tycker det är kul att skriva fördjupningsarbeten, men bara om saker jag är intresserad av. Har aldrig facinerats av krig.

Är förkyld för tillfället, det gör inte mitt humör bättre. Men vad som skulle kunna göra det bättre vore den där goda potatisgratängen som ligger i frysen, och kanske några avsnitt på stora tvn i vardagsrummet av en bra serie? Mhh, låter härligt i mina öron. Men tyvärr är det så jag tillbringat de senaste veckorna.

Usch vad jag klagar. Men jag är bara människa, inget mer. Människor klagar. Speciellt jag. Stackars Rasmus som måste lyssna på mig hela tiden, ni kan ju i alla fall välja att inte läsa det här inlägget. Grattis till er för det!
    Men jag måste ändå erkänna att jag blir lite muntrare av att skriva här. Ni är så trevliga, mina läsare! Vilka ni nu är. Men jag vet att ni finns, om man kollar på statistiken! Tack för det!


Något har jag gjort i alla fall.
Virkat ett mobilfodral.


KLART SLUT!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar