måndag, mars 05, 2012

Jag gillar ankor

Innan jag fortsätter på min rubrik så måste jag nämna att tårtan var SUPERGOD! Jag och mamma är proffs! Sen hade Bror och flickvännen Jessica även bakat syltrutor, sirapskakor och en egen marsipantårta. Jättegott alltsammans! :D

Men. Tillbaka till ankorna.

Jag har hört talas om att det är en butik här i stan som ibland har extrapris på anka. Denna anka, är egentligen en and. En and som fanns i stadsparken. Dem som äger butiken går alltså ut i stadsparken och fångar mina kompisar, änderna, eller ankorna som jag kallar dem, och flår dem och säljer i sin butik! HELT JÄVLA SJUKT! Och detta är ju såklart olagligt. Men ja. Kom ihåg att jag bara har hört om det, så det betyder inte att det är sant. Men i den här staden så är det ingenting som direkt förvånar mig...


Ankan Kalle
Sommaren 2010
Fotograf: Jag! :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar