måndag, januari 16, 2012

ICA Maxi

är min hemliga kärlek.

Nu säljer dem krukor på maxi för 10 kr st, köpte fyra. Två gråa (till framtida vardagsrum) och två lila (till framtida kök). Och så sålde dem bra filmer, 3 för 99. Såå.. nu har jag köpt mig några filmer till xD Min stora kärlek, med Jack Black. (Bästa skådespelaren ever!?) The love guru, har tänkt kolla på den i evigheter! Och så TMNT! WOHOO!! TURTLES! Nu är jag uppe i... 183 filmer! Bara 17 kvar. Lätt som en plätt att klara på elva månader! Men nu har jag lite mera krav på resterande filmer... har en lista med lite olika filmer som jag gärna vill ha under detta år. Bland annat dem tre första shrek (har redan den fjärde). Sen ska jag såklart ha breaking dawn när den kommer ut på dvd! Senaste Pirates of the Car...  Bruce den allsmäktige har jag länge velat köpa också! Sen är det lite fler. Ni får komma hit och kolla på listan om ni vill se hela. Den sitter upptejpad på garderoben!

I morgon börjar jag Psykologi B. Hoppas det är lika kul som A-kursen var! Tänker skryta med att berätta att jag faktiskt fick MVG i A-kursen! :)

På lördag gäller det! TUNA PARK, HERE WE COME!

1 kommentar:

  1. haha nu är inte ica maxi sin HEMLIGA kärlek ;) /mickis :)

    SvaraRadera