söndag, januari 01, 2012

2012

Ett nytt år fullt med möjligheter! 
    Tänkte göra en sak i år som jag faktiskt aldrig gjort förut, en lista! En lista med saker som jag vill och ska göra under detta år 2012. Spännande spännande! Kanske kommer gå in och redigera den lite i efterhand allteftersom jag kommer på nya saker eller stryker över avklarade saker. Funderar även på att göra en förkortning av den listan i en sidospalt så den är enkel att se! :D
    HUR LÅTER DET MINA KÄRA UNDERBARA LÄSARE!? :D ... även om ni svarar att ni inte tycker det är en bra idé så tänker jag göra en ändå! Hoho!

Saker jag vill (och förhoppningsvis ska) göra under 2012:
  • Flytta hemifrån tillsammans med Rasmus!
  • Nå min målvikt!
  • Köpa mig snygga kläder efter målvikten!
  • Ta studenten!
  • Skaffa körkort!
  • Jag vill nå 200 filmer i min kära filmsamling! (Just nu: 177)
  • Åka på en liten semester! (Även om så bara för en dag)
  • Se Breaking Dawn del 2 på bio med Ina!
  • Träffa min käre vän Mattias!
  • Få ett sommarjobb!

Ja det där får nog räcka.. man får ju inte överbelasta sig! Önska mig lycka till! :D

Over and out.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar