lördag, januari 14, 2012

En vecka kvar

Nu är det exakt en vecka kvar tills vi ska stå på Tuna park jag och Rasmus och presentera Ditt Smyckesval UF! Har knåpat ihop lite smycken som ska med, likaså har Rasmus. Vi fick en till beställning i förrgår! Vi ligger på topp!

Jag är hungrig. Men ska vänta tills maten innan jag äter något. Kanske tar en frukt bara..! Goda päron på maxi denna vecka! Har kollat på OC hela dagen idag. Ett avsnitt kvar av säsong två. Sen blir det till att hitta på annat att göra ikväll!

Har köpt två filmer till förresten. Shrek Nu och för alltid och Batman begins. Rea på cdon, man fick en film för nio kr (Shrek) och batman kostade 39 kr. Så, inte farligt! Är nu uppe i 181 filmer! I think i will make my goal this year.

 Igår var jag och pappa på Jula! Lite besviken på dem i år, de hade inte sin jättestora uppblåsta tomte som juldekoration. Hoppas bara inte den gått sönder! Men i alla fall! Jag köpte något där! Överraskning! Jag gillar att köpa saker. Speciellt saker till flytten hemifrån! Så det blev till att köpa lite kastruller! Vad tycker ni? :D 300 kr för hela setet! Inte illa inte illa! Och då kom pappa ifrån ingenstans och såg ett set med bakformar. Så frågade han om vi hade några sådana ännu, och när jag svarade nej så sa han enkelt att då köper han det till oss! Wohoo! :D Nu kan vi baka våra egna kladdkakor i egna formar! :D Hihihi! Pappa är så snäll! :)
 


Nej nu ska jag se sista avsnittet av OC! Hörs!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar