onsdag, maj 15, 2013

Röda korset!

Fynd idag:

Anka. Must have. 20 kr

Shrek, 10 kr.

Tröja, 10 kr

Slipsar till slipskudden, 10 kr.

Och denna fick jag av mormor! Hon fick tag på en ny maskin, så jag fick hennes gamla symaskin! Diggar att den är turkos! :D Den må ha många år på nacken, men nu har jag i alla fall en egen maskin. Så denna fick jag helt gratis, hoho! Tack mormor :D ! 

Fick även dessa av mormor och morfar! Tydligen hade de fått dem av en granne som flyttat efter att bara ha använts ett fåtal gånger, men varken mormor eller morfar ville ha dem, och de var i min storlek, så dem fick jag också gratis! Hih, tack!
Så, ja. Idag har jag jobbat på röda korset med Ina, där råkade jag ånga min tumme lite så jag brände den ganska rejält, min första arbetsskada!
    Och jag har även varit med mamma och fikat hos mormor och morfar. Nu vill jag egentligen gå ut och fota eftersom solen äntligen kommit fram, men jag har fått huvudvärk under dagen så jag vet inte riktigt hur jag ska göra...

Oh well, we´ll see. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar