torsdag, maj 09, 2013

Bilder ifrån helgen


Rasmus köpte en begagnad cykel för 500 kr och rustade upp den med nya handtag, däck, ringklocka och en ny slang i framdäcket, allt för 185 kr. Nu rullar den som ny! Så totala summan spenderad på en superfin fullt fungerande cykel: 685 kr! Wohoo! Och Rasmus är nöjd! :)
Nu står det tre fina kärring-cyklar hos oss. Den lila är min som jag köpte förra året, röda är mammas och guld/champanj färgade är Rasmus! 
Vi invigde Rasmus cykel med att åka på loppis i Sméhallen. Gick bra att cykla dit, men lite svårare på vägen hem. Vi köpte en del... Min väska var proppfull med grejer och de fyra påsarna likaså!
Här är allting vi köpte! Dragon ball böckerna köpte Rasmus, det är 54 st tror jag, varav 42 st Dragon ball och resten Dragon ball Z, han betalade 100 kr för alla 54 st. Filmerna typ hälften Rasmus, hälften mina, betalade nog 10 kr/st för alla, även scrubs säsongerna 1, 2 och 3 som Rasmus köpte. Schackbrädet i trä betalade vi 10 kr för. Och böckerna till höger på bilden handlar om mytologi i alla dess former, blir nog väldigt intressant läsning! 70 kr för dem sju böckerna. 
Det här är dem filmerna som jag köpte, tre av dem är fortfarande inplastade, köpte nog alla för 10kr/st.  Jag har nu kommit över 300 filmer i min samling! Den exakta siffran ser ni till vänster på min blogg, jag uppdaterar den varje gång jag köper en ny film!
Sedan fick jag även hem ett paket på posten i helgen med filmer jag beställt ifrån en tjej på Blocket. Var mest ute efter Tenacius D - Pick of destiny, men det fanns många andra bra filmer för lågt pris så jag köpte några extra. Nu söker jag efter de första två die hard filmerna i de gamla omslagen, dem var mycket snyggare då! Om någon vet någon annan som säljer sådana, säg till! 
Over and out.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar