onsdag, maj 22, 2013

Dag för dag lista igen! :D

Nu vill jag göra en sådan här dag för dag lista igen, det gör att man blir mer flitig på att blogga, och jag känner att jag har blivit lite seg på det på sistone c:

, jag googlade lite och hittade en jättelång lista på 45 punkter. Men jag orkar inte med 45 punkter, eller rättare sagt tycker jag det blir för utdraget då, så därför väljer jag ut dem 30 mest skojsiga/intressanta punkterna istället! c:

Dag 1 - En ny bild på mig + 5 fakta
Dag 2 - Det bästa jag vet
Dag 3 - Det värsta jag vet
Dag 4 - Min favoritfärg/favoritmönster
Dag 5 - Mina drömmar
Dag 6 - Det här är jag beroende utav
Dag 7 - Det här får mig att må bra
Dag 8 - Det här får mig att må dåligt
Dag 9 - Min favoritmat
Dag 10 - En resa jag aldrig glömmer
Dag 11 - Någon jag alltid kan lita på
Dag 12 - Min favoritstad
Dag 13 - Favoritdricka
Dag 14 - Vad jag åt idag
Dag 15 - Något jag måste hinna med innan jag dör
Dag 16 - Mina favoritfilmer
Dag 17 - Saker jag stör mig på
Dag 18 - Favoritlåtar just nu
Dag 19 - Gamla bilder på mig
Dag 20 - Alla mina hårfärger
Dag 21 - Personer som inspirerar mig
Dag 22 - Min favoritsysselsättning
Dag 23 - Något jag inte klarar mig utan
Dag 24 - Mina favoritmärken
Dag 25 - Det här vill jag ha
Dag 26 - Favoritserie
Dag 27 - Mina rädslor/fobier
Dag 28 - Det här hade jag på mig idag
Dag 29 - Något jag har svårt för
Dag 30 - Vad jag är för slags person

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar