fredag, maj 17, 2013

Clean clean clean!

Storstädade rummet idag, puhh! Höll på från 10 på förmiddagen till kl 14, non stop! Nu är det clean clean clean på mitt rum! :D

Mamma hjälpte mig lite att tvätta fönstret, men jag valde ut nya gardiner och strök dem och hängde upp. Blev fint tycker jag! Lånade ett par gardiner av mamma, är inne i en blå period just nu :P Och mina gardiner jag hade innan (svarta med vita prickar) var mer gråa än svarta, mycket damm! :P
Och så dammsög jag hela rummet också, garderobsdörrarna, hyllorna, golven, bakom hyllorna, tavlorna.. all over the place! och plocka plocka plocka grejer... Lite trött i fötterna blev man!

Och idag fick jag även sitta ordentligt i min stol igen! Klagade lite till jysk om att armstödet hade gått sönder totalt, så jag fick ett nytt! :D Wohoo! Så nu är den som ny igen :) No more köksstol med täcke över (som ni ser vid datorn på bilden).

Och viktigast av allt! Ankan jag köpte här om dagen på röda korset fick en hedersplats i mitten av fönstret! :D
clean clean clean.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar