torsdag, oktober 11, 2012

Kompensation

Jag kompenserade upp bristen på halloween-saker på Maxi med att virka mitt eget halloween-pynt igår! :P En söt pumpa! :D Den är ca 10x6 cm stor! :D



I förrgår läste jag en artikel om en ny bergochdalbana som ska byggas på Liseberg! Projekt Helix heter den! Den kommer vara klar till säsongen 2014, kommer kosta 200 miljoner att bygga! Men ack så värt det med en topphastighet på 100km/h, 4,2 G--krafter, 41 meter hög, en 1355 meter lång åktur på 110 sekunder! JAG SKA ÅKA PROJEKT HELIX!



Senare:
Var på Inn & Finn idag! Har varit där många gånger och beundrat precis varenda sak (det är den sortens butik som jag älskar!), men jag har av någon konstig anledning aldrig köpt något där! Fram tills nu! Hittade denna bedårande lilla halloween-lykta för bara 15 kr, så jag var tvungen att köpa den! Som kompensation för att Maxi inte hade något halloween-pynt. Visst är den söt!?


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar