tisdag, oktober 09, 2012

Lite random bilder från mobilen

Jag har äntligen överfört alla bilderna på min mobil till datorn nu. Hehe... Så nu kanske det blir lite bildspam, har inte bestämt mig än. Men några bilder ska ni få se i alla fall! :D


Två skylt-dockor som jag klädde på röda korset i fredags. Hihi! 
Den här har jag också klätt, men den var mer på skämt. Det är ju trotts allt ett barn.
Ville mest visa upp det supersöta förklädet! 
Det här upptäckte Ina och jag också... på barnavdelningen... hehe... Lite random sådär. 
Rolig bild ifrån sommarjobbet som ogräsrensare.
Före.

Efter.
Nyfiken Neo. Han älskar badkaret. Varje gång man börjar spola vatten i det så kommer han rusande och ska se vad som händer. Och när jag då skulle ta ett bad när jag var förkyld förut, så skulle han såklart äta upp mitt badskum... xD 
Bild vid havet som Rasmus fotade på semestern i somras
Den lugnaste stunden någonsin med Neo... när han var nedsövd inför höft-röntgen! xD  Visade sig att han hade A-höfter, bästa man kan ha! :D Hurra!
Icas valpfoder...
Ser voffsen bekant ut från bilden ovanför? Det borde den! Det var två ur Rasmus hund Fortuna's kull som blev fotograferade till omslagen! 

Här är dem båda. Twister och Magnum gold (och Calippo utan pil till höger, men han fick inte äran att bli fotomodell). Detta är bara några veckor innan dem blev fotade till omslagen! 

2 kommentarer:

  1. när fick fotuna valpar ? sjukt sööta!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det var för två år sedan, så det var ett tag sen! :)

      Radera