söndag, april 08, 2012

Påskdagen

I natt sov man segt. Framåt morgontimmarna vaknade jag hela tiden flera gånger om, jag var aldrig pigg nog att gå upp, och aldrig trött nog att njuta av att sova lite till. Skumt.

Men när jag väl gått upp och ätit frukost så följde jag med mor min till brukshundsklubben! Där tränade hon lite agility med Neo, och jag fotade! Sedan tog jag även lite nya "växa-bilder" på honom. Han fyllde ju faktiskt ett år för inte så längesen. Vill man se fler växa-bilder på Neo (Pissenisse) får ni gå in på min moders hemsida! :P www.lenashundar.se .  Men här får ni i alla fall se en bild jag tog! :D



Sen när vi blev klara med det så åkte vi och köpte inlines till mig! :D Wohoo! :D 499 kr, och sedan 25% rabatt på allting för medlemmar, man måste ju passa på! Skydd och hjälm har jag beställt ifrån hemsidan, så det kommer hem om några dagar ^^ Och oroa er inte, jag ska inte ut och åka på dem fören jag fått skydden ;) 


Över och ut.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar